Εφαρμογές Πληροφορικής

Προβολή Άσκησης

Κεφάλαιο 6


Ερώτηση : 1 (9 βαθμοί)

Συμπλήρωση Κενών (Χαλαρή Ταυτοποίηση)
Συμπληρώστε τα κενά στην παρακάτω πρόταση

Οι εντολές των προγραμμάτων γράφονται από τους προγραμματιστές σε τεχνητές γλώσσες που ονομάζονται γλώσσες . Οι γλώσσες προγραμματισμού εξελίσσονται με την πάροδο του χρόνου και οποιαδήποτε εφαρμογή βλέπετε στον υπολογιστή σας έχει αναπτυχθεί με χρήση μιας από αυτές. Κάθε υπολογιστής μπορεί να κατανοήσει και να εκτελέσει εντολές που είναι διατυπωμένες με έναν καθορισμένο τρόπο, ο οποίος έχει σχέση με τον επεξεργαστή του. Οι γλώσσες προγραμματισμού, στις οποίες γράφονται οι εντολές αυτές, ονομάζονται γλώσσες , και αποτελούνται από μια ακολουθία δυαδικών ψηφίων (0 και 1). Για τη διευκόλυνση της εργασίας του προγραμματισμού δημιουργήθηκαν οι γλώσσες ή γλώσσες επιπέδου, όπου οι εντολές είναι συντομογραφίες λέξεων της Αγγλικής γλώσσας. Ένα πρόγραμμα γραμμένο σε συμβολική γλώσσα, για να εκτελεστείαπό έναν υπολογιστή, πρέπει να μεταφραστεί στη γλώσσα μηχανής του με ένα ειδικό πρόγραμμα που ονομάζεται . Η ανάγκη για ακόμα ευκολότερη συγγραφή, διόρθωση και συντήρηση προγραμμάτων, ανεξάρτητων από τον τύπο του υπολογιστή στον οποίο θα εκτελεστούν, οδήγησε στη δημιουργία των γλωσσών επιπέδου. Οι γλώσσες υψηλού επιπέδου μοιάζουν με τη φυσική μας γλώσσα και έχουν το δικό τους , και .

Ερώτηση : 2 (3 βαθμοί)

Πολλαπλής Επιλογής (Πολλαπλές Απαντήσεις)
Επιλέξτε γλώσσες για ανάπτυξη γενικών ή εξειδικευμένων εφαρμογών


Ερώτηση : 3 (3 βαθμοί)

Ταίριασμα
Τα κύρια εργαλεία που χρησιμοποιεί ένας προγραμματιστής για να αναπτύξει μία εφαρμογή σε μία συγκεκριμένη γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου είναι:

Στήλη Α Κάντε την αντιστοιχία Στήλη B
1. μεταφραστικό πρόγραμμα
A. γράφει το αρχικό πρόγραμμα, που ονομάζεται πηγαίο πρόγραμμα ή κώδικας (source code).
2. συντάκτης κειμένων (editor)
B. το οποίο μεταφράζει το πηγαίο πρόγραμμα σε αντικείμενο πρόγραμμα ή κώδικα (object code).
3. συνδέτης (linker)
C. πολλές φορές συνδέει το αντικείμενο πρόγραμμα ή ένα σύνολο από αντικείμενα προγράμματα με έτοιμα υποπρογράμματα της βιβλιοθήκης της γλώσσας προγραμματισμού ή του προγραμματιστή.

Ερώτηση : 4 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Μεταγλωττιστής: ελέγχει όλο το πηγαίο πρόγραμμα για συντακτικά λάθη και μετά το μετατρέπει σε γλώσσα μηχανής.


Ερώτηση : 5 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Διερμηνευτής: ελέγχει μία εντολή κάθε φορά, την εκτελεί κι ύστερα ελέγχει την επόμενη.


Ερώτηση : 6 (1 βαθμός)

Σωστό / Λάθος
Το τελικό πρόγραμμα που παράγεται είναι το αντικείμενο πρόγραμμα ή κώδικας (object code)