14-02-2020 12:50:05
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Κατεβάστε το αρχείο ήχου bgmusic και κάντε το αποθήκευση στον ίδιο φάκελο στον οποίο έχετε αποθηκεύσει το test.py

Τοποθετήστε τις παρακάτω εντολές πριν την επανάληψη.

pygame.mixer.music.load('bgmusic.mp3') -  Φορτώνει το αρχείο μουσικής
pygame.mixer.music.play(0)  -   Παίζει το αρχείο μουσικής μία φορά

Όταν κλείσουμε το παράθυρο του παιχνιδιού σταματά και η μουσική με την εντολή pygame.mixer.music.stop()

Τελικό αποτέλεσμα

Επιπλέον αλλαγές :

Προσθήκη εικόνας στο υπόβαθρο.  - screen.blit(get_image

 ... [περισσότερα]
28-01-2020 10:50:59
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Για να προσθέσουμε κείμενο πάνω στην οθόνη γραφικών ακολουθούμε 3 βήματα

1. Καθορισμός γραμματοσειράς: font = pygame.font.Font(None, 36)  (εδώ έχουμε ορίσει μόνο το μέγεθος της γραμματοσειράς)

2. Δημιουργία κειμένου : text = font.render(str(score),False,(0,128,0),(128,0,0)) ( το περιεχόμενο της μεταβλητής score που είναι αριθμός

μετατρέπεται σε χαρακτήρες str(score) . Στη συνέχεια γίνεται χρήση των χρωμάτων (0,128,0) σαν χρώμα κειμένου και το (128,0,0) σαν

χρώμα φόντου , για τη μετατροπή του κει

 ... [περισσότερα]
28-01-2020 10:15:32
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Το σενάριο είναι το εξής: Όαν η μπάλα φτάσει στα όρια οριζόντια ( χ=0 ή χ=400) τότε πρέπει να αλλάξει φορά.

Η αλλαγή φοράς μπορεί να γίνει με την αύξηση ή μείωση του βήματος.

Όταν το βήμα είναι θετικό η μπάλα πάει δεξιά .  x += 3

Όταν το βήμα είναι αρνητικό η μπάλα πάει αριστερά . x -= 3

Αυτό που μεταβάλεται στις δύο παραπάνω εκφράσεις είναι το πρόσημο.

χ = χ + (+1)*χ

χ = χ + (-1)*χ

Άρα η σκέψη είναι : πριν την επανάληψη μια μεταβλητή που θα αναλάβει να ελέγχει το πρόσημο θα πάρει την τιμή +1

Κά

 ... [περισσότερα]
21-01-2020 09:56:01
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Για να πάρουμε μια απόφαση ή όπως λέμε για να αλλάξουμε τη ροή του προγράμμτος χρησιμοποιούμε τη δομή επιλογής.

Η απλούστερη μορφή της είναι

if <συνθήκη> : εντολή
εντολή_μετά

Αν η συνθήκη είναι αληθής τότε εκελείται η εντολή μετά την : , αλλιώς εκτελούνται
οι εντολές που βρίσκονται αμέσως μετά στην ίδια εσοχή ( εντολές μετά)

Δεύτερη μορφή. Όταν πρέπει να εκτελεστούν παραπάνω από μια εντολές.

if <συνθήκη> :
εντολή_1
εντολή_2
εντολή_μετά

Αν η συνθήκη είναι αληθής τότε εκτελούνται οι εντολές ε

 ... [περισσότερα]
20-01-2020 10:53:17
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Μάθημα 2ο - Εσοχές

Δοκιμάστε τον παρακάτω κώδικα. Σε περίπτωση σφαλμάτων προσαρμόστε κατάλληλα τις εσοχές.

Απαραίτητο αρχείο kasnakisg.mysch.gr/ev3/ball.png
-------

import pygame
import os

_image_library = {}
def get_image(path):
global _image_library
image = _image_library.get(path)
if image == None:
canonicalized_path = path.replace('/', os.sep).replace('\\', os.sep)
image = pygame.image.load(canonicalized_path)
_image_library[path] = image
return image

pygame.i
 ... [περισσότερα]
20-01-2020 09:52:46
- από τον χρήστη Διαχειριστής Πλατφόρμας

Μάθημα 1ο

Η ανατομία ενός παιχνιδιού PyGame

Παρακάτω ακολουθεί η βασική δομή ενός παιχνιδιού με χρήση της βιβλιοθήκης pygame.

import pygame

pygame.init()
screen = pygame.display.set_mode((
400300))
done = 
False

while not done:
        
for event in pygame.event.get():
                
if event.type == pygame.QUIT:
                        done = 
True
        
        pygame.display.flip()

import pygame . Απαραίτητη βιβλιοθήκη για να έχουμε πρόσβαση σε όλες τις κλάσεις και μεθόδους της πλατφόρμας Py

 ... [περισσότερα]